Ok to czekam jeszcze na pomysły i od przyszłego tyg spróbuje je powoli realizować
Z gasboxem mozesz pokombinować, żeby była lepsza rekacje na manetke ale z turbo sie może trochę gryźć, ogl. pomysłów mam dużo, tylko sorry juz nie dzisiaj bo padam poprostu ;p
Spróbuje a jeszcze jakieś pomysły ?
Do filtra powietrza, więcej tlenu = mocniejszy wybuch, tak jak w zwykłym turbo tylko źródło zasilania inne ;p jak masz wtrysk to bez zmian, jak gaźnik to mogłoby zwiększyć, bo będzie mocny ciąg ale wszytsko da się wyregulować xd Ogl. to jest taki mój trochę bardziej prototypowy pomysł, ale to nie oznacza, że nie może wypalić xd
Yhm ale gdzie ten wentylator dokładnie wstawić? i na jakiej zasadzie by to zwiększyło moc ? I jak by się miało do tego spalanie? A jaki eefekt masz na myśli w cylindrze ?
Z wałkiem trochę ciężko w Polsce, cylinder no nie wszytskim się podoba efekt ale zostaje też turbo elektryczne, bo np. tu masz pobór powietrza silnika 210 cc czyli o wiele większego. a 20 dm3/s to 42 CFM a już zwykły wentylator komputerowy, np taki: http://www.kurtmedia.pl/product-pol-195 … 25mm-.html ma CFM 51, więc więcej niż zaciąga 210 ccm i już tam dałoby mocy jak DOBRZE byś to zrobił, więc w 1215 jeszcze więcej, bo mniejsza pojemność potrzebuje mniej powietrza, ja obecnie do mojego 50 ccm. chcę wstawić dokładnie ten wentylator xd ale efekty sprawdzę chyba dopiero na nowy sezon + jakoś mi ostatnio umyka żeby ruszyć dupe i to robić ;/
No to co proponujesz na początek zacznij od tych co można zrobić najtaniej i najlepiej linki do części
Narazie kasa nie gra roli ale chcę to zrobić w miarę tanio ale żeby jechało
bo jak mam włożyć 5tys to podziękuje
w miarę rozsądku
jaką kasą dysponujesz ?
Jak od nowości ta sama świeca to wymiana raczej dobrze się przyjmie, przeczyścić wszytsko. A sposobów na tuning jest dużo, większa pojemność, turbo, sportowy wałek rozrządu, albo wszystko na raz i mocy pod dostatkiem ;p
2007r. przebieg przed sezonem 7tys. bo na początku urwała mi się linka a teraz pewnie jakieś 15-17tys. szczerze nie wiem